Традиційний контракт на ліс: оцінка місця зайнятості

Оцінка зайнятості після зайнятості – це процес, який визначає, наскільки успішною була реалізація проекту, наскільки успішною є завершена розробка, де є потенціал для подальшого вдосконалення та які уроки можна отримати для майбутніх проектів. Повторне розробництво може бути особливо цінним, і це може бути вимогою деяких органів фінансування.

На практиці, після оцінки зайнятості може початися протягом періоду робота відповідальності за дефекти, і в ідеалі клієнт повинен зробити на проведення оцінки перебування в посаді на початку проекту, так що зустрічі та інформаційні документи можуть включати в себе вимогу до випробування, чи були досягнуті цілі.

Призначення консультантів

Это изображение имеет пустой атрибут alt; его имя файла - 2.jpg

Оцінка повідомлення розміщення може здійснюватися з допомогою будинку команди, членів в команді консультантів або незалежних клієнтських консультантів (приписувались нижче до консультанту для простоти викладу). Однак після оцінки зайнятості, ймовірно, займе місце після основного контракту було завершено, консультант команди призначення не може бути завершена, якщо пост окупаційних послуг були конкретною вимогою до початкових призначень. Якщо такі послуги не були вимогою до початкових призначень, то можуть знадобитися нові зустрічі.

Дізнатися про сам тендер можна на сайті sale.ueex.com.ua/news/aukciony-lisu-v-elektronnij-systemi-prozorro-sale.

Проведення огляду післяпроектного проекту

Огляд післяпроектного проекту може розпочатися протягом періоду відповідальності за дефекти. Його метою є оцінка процесу реалізації проекту, а не оцінка ефективності використання (що оцінюється пізніше на цій стадії).

Консультант і клієнт проведуть стартові переговори, щоб підтвердити обсяг оцінки необхідних документів і узгодити процедури звітності та програми для сцени. Клієнт видає відповідну інформацію, яка може бути скомпільованою в ході проектування і будівництва етапів консультанту. Детальніше на сайті sale.ueex.com.ua.

Консультант робить виїздить на місця для виявлення будь-яких проблем, які необхідно вирішувати негайно. Вони можуть створити довідкову службу та групу швидкого реагування, якщо цього ще не зробив клієнт.

Консультант контролює завершення з забудовником керівництва, якщо це ще не було завершено, і гарантує, що інша проектна документація належним чином завершена і передана клієнтові.

Консультант отримує погляди з підрядників, проектувальників, постачальників і клієнтів про те, як добре проект управлявся. Це може включати в себе оцінку:

  1. По якості в інструктивних документах ;
  2. ефективність комунікацій;
  3. продуктивність всієї команди проекту;
  4. питання якості;
  5. питання охорони праці;
  6. сертифікація;
  7. варіації;
  8. позовні спори;
  9. практики спільної роботи.
Это изображение имеет пустой атрибут alt; его имя файла - 3-1.jpg

Консультант зважує, наскільки добре поставка проекту виступила проти ключових показників ефективності та оцінює, які уроки можна витягти з прийнятого підходу. Потім він готує оцінку та звіт про засвоєні уроки для клієнта.

Оцінка ефективності використання

Оцінка ефективності використання не може розпочатися до 6-12 місяців після окупації, оскільки експлуатація може бути не встановлена належним чином, і будівля не буде працювати в усі сезони. Тоді це може бути частиною безперервного процесу.

Консультант і клієнт проведуть пускову зустрічі, щоб підтвердити масштаби проведеної оцінки,  узгодити процедури звітності та програми для оцінки. Клієнт видає відповідну інформацію, яка може бути скомпільована з консультантом.